BLEYS BAKVERK

Blidösund med Solala
Första gången jag hörde dem var för många år sedan när jag hittade ett klipp på Facebook. Tre killar som satt hemma i köket och sjöng och kompade sig själva genom att slå på kastruller med spagettitrumpinnar och burkar med ris i som maracas. Var såld direkt. Deras röster är bara helt fantastiska och arren på låtarna de kör är galet bra. Så när jag såg att de skulle uppträda på Blidösundsbåten köpte jag biljett direkt och igår kväll drog jag och syrran ut på en kryssning med start nedanför slottet, genom Hammarbyslussen och ut i Mälaren med god mat och skön musik från Solala.
Extra roligt (och lite otippat) var att de kände igen mig från Hela Sverige bakar så blev lite baksnack. Hur sjukt när ens idoler vet vem man är liksom :D
Har får ni se lite bilder från kvällen. Önskar jag kunde dela vidoes med er men verkar 
inte fungera att göra de.