BLEYS BAKVERK

Skansens Höstmarknad
I helgen är det Höstmarknad på Skansen och idag var jag på plats tillsammans med en vän jag lärde känna under en vandringsresa till Alperna för 1,5 år sedan. Skansen är utan tvekan en av mina favoritplatser i Stockholm och jag skulle kunna promenera omkring i den otroligt mysiga miljön hur länge som helst.
#1 - Anonym

Åh va roligt att läsa. Jag har inte upptäckt bloggen förrän nu. Sååå jätteroligt att läsa om alla dina tankar och hur allt gick till i samband med inspelningen. Har ju inte träffat dej sen programmet började sändas och kunnat höra dej berätta. Jättefina bilder och kul med tips på recept. Nu har jag två bloggar att följa. Din och en tidigare arbetskompis. "Den frivilliga penskonären". Kram❤

Svar: Har inte svarat insåg jag nu. Jättekul att du gillar bloggen❤
Sara Bley

#2 - Elisabeth

Hej Sara, Jag heter Elisabeth och arbetar på Destination Sigtuna. Vi arrangerar sedan många år tillbaka en sensommarmarknad, Sigtuna Möte, i 1912 års anda. Jag hittade de fina bilderna från Skansen som du visar på din blogg. Skulle vi kunna få låna bilden med "tygdamerna" som inspiration till våra utställare? Givetvis med ditt namn som fotograf. Det vore mycket rart av dig. Tack på förhand och en fortsatt fin sommar /Elisabeth

Svar: Hej Elisabeth, Vad roligt att du hittat till min blogg! Du kan gärna få låna bilderna:) Har du någon mail jag kan skicka dem till?
Sara Bley

#3 - Elisabeth

Hej igen Sara,
Tack för ditt snabba och positiva svar! Du får gärna skicka bilderna till [email protected]
Stort tack för din hjälpsamhet och en fortsatt fin sommar till dig
/Elisabeth